Saturday, December 14, 2019

BBM3410SATU2019: INSTAGRAM MINGGU 12 (SWAFOTO BERSAMA PROF DAN EMOJI)



"SWAFOTO BERSAMA PROF"

Prof nak tahu tak, kebiasaannya @khaireenadriyana akan bawak motor slow slow sambil berzikir tak pun karaoke atas motor. Tapi hari kejadian nak pergi ambik gambar dengan prof tu jangan kata zikir, bismillah pun tak sempat 😂. Laju berdesup dia bawak haritu, katanya takut prof hilang nanti susah kita. Bila dah sampai kelam kabut betul lah lari pergi tengok prof ada dalam ofis ke tak. Kalau prof nak tahu cita cita saya dulu nak jadi pelakon. Cewah, angan angan mat jenin 😁. Tup tup masuk kelas prof dapat jadi pelakon tak berbayar hehe. Alhamdulillah prof dah realisasikan impian saya walaupun bukan di layar tv. Ilmu tu yang penting. Jadi sesiapa nak ambil saya jadi pelakon boleh dm saya sekarang! Hehehhe

#ProfDrN2019Satu 
#BBM3410Satu2019
#Minggu12InstagramDua
#SwafotoBersamaProf
#2Disember2019
#pelakontambahanpunjadilah



"EMOJI"

Muka macam ni automatik akan keluar bila orang tak kenal tanya "eh adik beradik ke? Muka tak sama pun" 🙁. Aku dengan yaya akan cakap "eh eh, kita kenal ke?" Selepas itu, mereka berlalu pergi meninggalkan tanda tanya.


#ProfDrN2019Satu 
#BBM3410Satu2019
#Minggu12InstagramSatu 
#Emoji
#2Disember2019
#partnerincrime





Alhamdulillah, betul lah orang kata. Prof Normlaiza memang sangat sangat baik hati! Tak lokek like dan comment 💜

No comments:

Post a Comment

BBM3410SATU2019: KALENDAR

Beberapa minggu kelas amali terakhir pula, kami telah diberikan satu tugasan untuk membuat kalendar tahun 2020 yang bakal menjelma. Kalenda...