Saturday, November 2, 2019

BBM3410Satu2019: FOTOGRAFI 6 (FLAT LAT INDIVIDU)






Assalamualaikum semua! Penulisan kali ini saya akan menceritakan serba sedikit apa yang saya lakukan semasa cuti pertengahan semester. Percutian pertengahan semester kali ini agak menarik kerana saya dan keluarga telah pergi ke perlis untuk menyambut kakak sulung yang baru sahaja bergraduat di UITM, Arau Perlis. Bukan itu sahaja, saya dapat menjelajah di banyak tempat yang menarik seperti Masjid Terapung, Taman Ular dan sebagainya. Malah saya juga tidak melepaskan peluang untuk merasa makanan yang terdapat di kawasan sekitarnya.

Tambahan pula, sebelum bercuti pelajar Multimedia dalam Bahasa telah diberi tugasan oleh Prof. Normaliza iaitu Flat Lay makanan. Kami semua dikehendaki mengambil gambar makanan menggunakan sudut 90' flat lay, half flat lay, quater flat lay dan zero flat lay.

Jadi, jika anda ingin melihat ingin tahu makanan apa yang saya ambil semasa bercuti ke Perlis dan bagaimana cara saya mengambil gambar makanan dengan kaedah Flat Lay. Anda hanya perlu klik link dibawah untuk menonton.

Jangan lupa untuk like dan subscribe💓
Selamat menonton!



https://www.youtube.com/watch?v=54VMJcH5NZI&t=10s




No comments:

Post a Comment

BBM3410SATU2019: KALENDAR

Beberapa minggu kelas amali terakhir pula, kami telah diberikan satu tugasan untuk membuat kalendar tahun 2020 yang bakal menjelma. Kalenda...